چرا ترموود ؟


چرا ترموود ؟

چکیده این مطلب : زمان مطالعه : 5 دقیقه 0 نظر 735 بازدید

چرا ترمووود ؟ در این مطلب میابیم که در طی سالیان اخیر چرا ترموود اینقدر پرطرفدار شده است

چرا ترموود ؟

در این مطلب بررسی می کنیم که چرا ترمووود (چوب ترمو) در طی چند سال اخیر خیلی پرطرفدار شده و در حالت کلی ترموود چه کاربردهایی دارد.

دیاگرام تولید ترمووود

کاربرد های ترمووود

این محصول قابلیت نصب در سقف، کف، دکوراسیون داخلی و دکوراسیون بیرونی را دارد. پیشنهاد می گردد که ابتدا بررسی کنید و بدانید ترمووود چیست و چگونه تولید می شود.

یکی از جذاب ترین کاربردهای ترموود، چوب نما می باشد. زیبایی و طبیعی بودن ترموود نیز از دیگر مزایای آن می باشد که جذابیت ساختمان را دو چندان می نماید. ترمووود در نمای بیرونی ساختمان، نمای داخلی (دکوراسیون داخلی)،کفپوش، فضای باز ویلا و پارک ها قابل استفاده است.

این محصول پرطرفدار در همه جای یک ساختمان قابل استفاده است.

به صورت کلی کاربردهای زیر برای ترموود قابل پیاده سازی است:

کف و کفپوش (Decking)
دیوارپوش (Wall plugs)
دکوراسیون داخلی (Interior decoration)
پله و نرده (Stairs and rails)
فضای باز ویلا و پارک (Outdoor)
آلاچیق (Altar)
لوور (Louvre)
روف گاردن (roof garden)
پرگولا (Pergola)
قرنیز (Cornice)
استخر و سونا (Pool)
درب و پنجره

نحوه تولید چوب ترمو

چوب خام ترمووود از جنگل های دارای مجوز روسیه ، بلاروس و فنلاند گردآوری می شود که با اجرای مکانیزم حرارتی ترموود و بدون استفاده از مواد شیمیایی و صرفا با اتکا بر گرما در برابر نفوذ قارچ، کپک و موریانه محافظت شده و نسبت به چوب معمولی دارای ماندگاری بسیار بیشتری می باشد. همچنین این حرارت باعث تغییر رنگ یکنواخت محصول و زیبایی بیشتر محصول می شود.

دیاگرام تولید ترمووود

گروه کارخانجات روما وود با تجربه و سابقه بیش از10 ساله در زمینه تولید و اجرای ترموود آماده همکاری جهت طراحی و تأمین مصالح به صورت واردات مستقیم چوب ترموود و رنگ مخصوص ترمووود از کمپانی‌ واترول آلمان مطابق استانداردهای روز اروپا و اجرای حرفه‌ای پروژه‌های چوبی شامل: نمای ساختمان، روف گاردن، آلاچیق، پرگولا، فلاورباکس، کفپوش‌های چوبی و… است.

محمد بنده ای
1399/06/05

لطفاً مبحثی هم در مورد چگونگی نصب ترمووود بزارید ممنون