نحوه نصب ترمووود


نحوه نصب ترمووود

چکیده این مطلب : زمان مطالعه : 11 دقیقه 0 نظر 1069 بازدید

علاوه بر این که نگه داری و محافظت از چوب ترموود بسیار حائز اهمیت است نحوه نصب آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است . نصب ترمووود برای انواع محیط ها متفاوت است که در حالت کلی برای نصب ترموود از چوب زیر کار استفاده می شود . علت استفاده از چوب زیر کار ترمو شده برابر کردن ظریب انبساط و انقباض چوب با محیط است . چوب زیر کار توسط متخصصان ترمووود نصب می شود که فاصله این چوب ها از هم حدودا بین 50 الی 60 سانتی متر می باشد در این مقاله به نحوه نصب ترمووود به صورت کامل می پردازیم

قبل از استفاده از ترمووود باید محل استفاده از آن را ارزیابی کرده و توسط کارشناسان و متخصصان ترمووود مورد بحث قرار گیرد . ترمووود به دلیل زیبایی منحصر به فرد آن در طی سالیان اخیر مورد پسند قرار گرفته است . ما در این مقاله سعی بر آن داریم که تمامی مراحل اجرای ترمووود را تشریح کنیم.

قیمت ترموود

اولین و مهمترین سوالی که قبل از اجرای هر کاری پیش می آید هزینه آن است . شرکت روما وود در طول سالهای فعالیت خود سعی بر این داشته که در کنار کیفیت قیمت متعادلی را به مشتریان خود ارائه دهد . ترمووود از متریال های وارداتی است به صورتی که چوب خام آناز کشور بلاروس و فنلاند وارد شده و در شرکت روما چوب بر مبنای استاندارد های جهانی و تحت تکنولوژی های اروپا به چوب ترموو تبدیل می شود . این متریال به دلیل وارداتی بودن آن وابستگی کاملی به نرخ ارز دارد .

قیمت ترمووود بر اساس مترمربع تعیین می گردد که در صورت نیاز می توان بر اساس شاخه نیز قیمت گذاری کرد .

شرکت روما وود همواره با ثابت نگه داشتن لیست قیمت ها سعی بر آن داشته تا خدمات روز افزونی را به مشتریان خود ارائه دهد .

انتخاب ترمووود متناسب با محل اجرا

ترمووود در ابعاد و اندازه های مختلفی بر طبق محیط و نیاز مشتری تولید می شود . مهمترین بخش ترمووود ضخامت آن است . ضخامت چوب ترمو تاثیر بسزایی در عمر چوب ترمو دارد به این صورت که در محیط های خارجی مانند نمای ساختمان ، تابلو نما ، روف گاردن ، استخر و ... باید بالا ترین ضخامت ترموود مورد استفاده قرار گیرد چون محیط های خارجی یا دکوراسیون های فضای باز در معرض خطرات بیشتری از جمله نور آفتاب ، باران و تمامی عواملی که می تواند آسیب زا باشد ، هستند .

شرکت روما وود در راستای تولید استاندارد ترمووود و رعایت پروتکل های جهانی اقدام به تولید ترمووود ضخامت 8 میلیمتر الی 19 میلیمتر می نماید .

ترمووود ضخامت 8 میلیمتر مناسب برای دیوار پوش ها و در حالت کلی برای دکوراسیون های داخلی توصیه می شود.

7 نکته ای که قبل از نصب ترمووود باید آنها را رعایت کنید

1. در هنگام حمل و تخلیه دقت فرمایید که به چوبهای ترمووود آسیبی نرسد.

2. نصب ترموود را در مرحله آخر کار خود شروع کنید. در حین عملیات ساختمانی عموماً فضا پر از گرد و خاک است و روی چوب براحتی می نشیند.

3. چنانچه می خواهید به مدت چند روز چوبهای ترمووود را انبار کنید، حتماً در محلی بچینید که سطح صاف و تراز داشته باشند. ناصاف بودن سطح موجب ایجاد موج و تاب در طول پروفیل می شود.

4. در صورتی که چوبها بصورت بسته بندی پالت می باشد، جهت قراردادن هر پالت روی پالت بعدی 6-10 سانت فاصله بگذارید.

5. در محل انبار، روی چوبهای ترمووود را کاملاً با یک پوشش پلاستیکی بپوشانید و از گرد و غبار و رطوبت آنرا محافظت کنید.

6. در هنگام نصب نیز جهت نگهداری از چوبهای در حال کار باید تمام موارد بالا را رعایت نمود.

7. چنانچه چوبی دچار آسیب شده است آنرا جدا کرده و یا قسمتی که دچار مشکل شده است را بریده و کنار بگذارید.